نقش فیزیوتراپی در بهبود دردهای ناشی از چسبندگی های عصب مانند cts

چسبندگی عصب

روزانه با تعداد زیادی از بیماران مواجه هستیم که با چسبندگی عصب ناحیه مچ دست و با تشخیص چسبندگی عصب عمدتا در ناحیه مچ دست cts  با مراجعه می کنند . در بررسی های بیماران که قبل از عمل و یا بعد از عمل به فیزیوتراپی مراجعه می کنند به این نتیجه رسیدیم تاثیر فیزیوتراپی در درمان چسبندگی عصب نسبت به عمل جراحی برتری دارد.

اگرچه واضح و مبرهن است چسبندگی های بسیار شدید عصبی کیس جراحی هستند ولی بسیاری از افراد بدون جراحی و با فیزیوتراپی می توانستند نتایج بسیار خوبی را دریافت کنند.
در فیزیوتراپی پالادیوم شیراز به عنوان بهترین فیزیوتراپی خوب در شیراز در درمان چسبندگی های عصب زیر نظر متخصصین از ابزارها ، تمرینات ، سوزن خشک ، لیزر پرتوان (سوپرر لیزر ) و مهمتر از آن با تشخیص دقیق به درمان بیماران با مشکل چسبندگی عصب نتایج بسیار عالی حاصل شده است.
چسبندگی عصب به معنای تحت فشار قرار گرفتن بافت عصب توسط سایر عومالی است که عصب را احاطه کرده اند ، این عوامل می تواند در برگیرنده بافت عضلانی و اسپاسم ویا کوتاهی های مربوط به این بافت ها باشد، می تواند التهاب و عوامل التهابی ناشی از آسیب و یا ناشی از بارداری باشد ، می تواند ناشی از تغییر بافت استخوانی مانند استخوان اضافی و یا عدم قرارگرفتن بافت استخوانی در جای مناسب باشد. در فیزیوتراپی پالادیوم شیراز به عنوان بهترین فیزیوتراپی خوب در شیراز ضمن تشخیص عامل زمینه ای با بهره گیری از نوین ترین و علمی ترین روش ها در جهت درمان شما اقدامات آغاز خواهد شد .
معمولا بیماران با علامت چسبندگی عصب بسته به شدت درگیری عصبی و ناحیه ی که بوسیله عصب مربوطه عصب دهی می شود علایم متفاوتی را نشان می دهند ولی بطور کلی علایم شامل گز گز و مور مور شدن ، و در مراحل پشیرفته تر با ضعف عضلات و کم حجم شدن عضلات خود را نشان می دهد که این علامت در ناحیه کف دست با لاغر شدن کف دست نمایان می شود.
اگر علایم فوق و یا چسبندگی عصب برای شما تشخیص داده شده است ما به شما توصیه می کنیم حتما این شانس قوی درمان خود را قبل از عمل از دست ندهید .
جهت دریافت نوبت و مشاوره کافی است با شماره زیر تماس حاصل نمایید و همکاران فیزیوتراپیست ما شما را در این مسیر یاری نمایند .

09172586561 

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *