بهترین فیزیوتراپی قصردشت شیراز

فیزیوتراپی قصرالدشت شیراز

بهترین فیزیوتراپی قصرالدشت شیراز :

اگر شما در محدوده قصرالدشت شیراز زندگی می کنید و دنبال یک فیزیوتراپی خوب هستید ، ما در فیزیوتراپی پالادیوم شیراز این افتخار رو داریم که بتوانیم به شما عزیزان این درمان را ارائه دهیم.

فیزیوتراپی پالادیوم شیراز با قرار گرفتن در یک لوکیشن بی نظیر و دسترسی عالی به نقاط مختلف شیراز این امکان را فراهم کرده که بیمارانی که در محدوده عفیف آباد شیراز ، قصردشت ، ستارخان ، بلوار بعثت ، خلدبرین و بلوار شهید بهشتی قرار دارند بتوانند از امکانات این مجموعه به راحتی استفاده نمایند .فیزیوتراپی قصرالدشت شیراز

این کلینیک در یک مجموعه بسیار شیک و زیبا قرار گرفته است و ضمن فراهم کردن به روزترین امکانات روز فیزیوتراپی دنیا ، با رعایت پروتکل های بهداشتی در بالاترین سطح این امکان را برای شما فراهم کرده تا بتواند از دریافت یک درمان فیزیوتراپی خوب و مطمن بهره کافی را ببرید.

محله قصرِدشت یا قصرالدشت یکی از قدیمی‌ترین محله‌های شیراز است که در غرب این شهر قرار دارد.(یکی از بزرگ ترین مساجد قصرالدشت مسجد جامع قصرالدشت است)(سایت مسجد جامع قصرالدشت و هوای خوب و باغهای با صفا باعث گردیده که شهرت این محله شیراز نه تنها در دیگر شهرهای ایران بلکه در کشورهای حوزه خلیج فارس نیز طنین انداز شود و سرمایه گذاران بسیاری از این کشورها در منطقه قصردشت اقدام به خرید باغ و ویلا نموده‌اند. و این منطقه به دلیل باغات زیاد جزو محله های گران‌قیمت شیراز می باشد.

باغات قصردشت در چند سال اخیر با بی توجهی مسئولین و شهرداری شیراز قرار گرفته و با تفکیک این اراضی باغات تبدیل به منطقه مسکونی گردیده و فضای باغات در حال تخریب هستند و از طرفی این مهم موجب گردیده که هوای شیراز نامطلوب و نا مطبوع گردد و وجه ی شهری به زوال رود [۲]

ما در کنار شما هستیم ، کافی است با جهت دریافت نوبت با شماره زیر تماس بگیرید و یا فرم زیر را کامل نمایید.
09172586561

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *