فیزیوتراپی در منزل شیراز

  1. مرکز فیزیوتراپی در منزل پالادیوم شیراز :

همه چیز در مورد فیزیوتراپی در منزل در شیراز

انجام فیزیوتراپی در منزل مانند فیزیوتراپی در مطب نیاز به تخصص و دانش دارد و حتما می بایست توسط فیزیوتراپیست انجام گیرد.
با پیشرفت تکنولوژی و گسترش ارتباطات افراد غیر متخصص هم شروع به استفاده از این ابزار ارزشمند نموده اند و روزانه با انتشار هزاران آگهی در زمینه خدمات پزشکی از بی اطلاعی  افراد جامعه سو استفاده می نمایند.
برای فیزیوتراپی در منزل حتما از فیزیوتراپیست بودن فرد اطمینان حاصل نمایید و از  فردی که مدعی فیزیوتراپیست بودن دارد درخواست کارت شناسایی نمایید و پس از دریافت مشخصات فرد را در سایت نظام پزشکی جستجو نمایید تا از صحت اطلاعات اطمینان کامل نمایید.
برای فیزیوتراپی در منزل بهتر است بجای درخواست از مرکز خدمات پرستاری در منزل و یا آگهی های تبلیغاتی سیار ،  از کلینیک های فیزیوتراپی درخواست فیزیوتراپی نمایید. فیزیوتراپیستی که از طریق کلینیک فیزیوتراپی به شما معرفی میگردد قطعا بیشتر  در دسترس شما خواهد بود و می توانید ادامه درمان را در همان کلینیک فیزیوتراپی زیر نظر همان فیزیوتراپیستی که در منزل درمان شما را انجام دادند کامل نمایید این باعث می شود روند درمان بهتر و منسجم تری برای شما انجام گردد.

چه امکاناتی برای فیزیوتراپی در منزل مورد نیاز است؟
بدیهی است امکاناتی که در کیلینیک فیزیوتراپی رایج است در فیزیوتراپی در منزل با همان کیفیت و استاندارد قابل ارائه نیست ولی با این وجود بهترین گزینه برای شروع درمان محسوب می شود.
امکاناتی مانند الکترو استیمولیشن ، نیدل و امکانات تمرین درمانی مانند وزنه و تراباند  را می توان بعنوان امکانات اولیه یک فیزیوتراپیست برای شروع درمانی در نظر گرفت .
فیزیوتراپیست می تواند با خلاقیت و امکانات ساده در منزل تمرینات شما را ارتقا دهد تا شرایط ادامه درمان شما در مطب فراهم گردد.
مدت زمان هر جلسه فیزیوتراپی در منزل چقدر می باشد؟

مدت انجام فیزیوتراپی در منزل می تواند تابعی از مشکل  و تعداد اندام درگیر و مسافت  و مهارت و دانش و هزینه ی که شما برای درمان در نظر گرفته اید باشد . متوسط انجام فیزیوتراپی در منزل در شیراز بین 1 تا 2 ساعت می باشد .
تعرفه فیزیوتراپی در منزل چند است ؟
تعرفه فیزیوتراپی در منزل در شهر شیراز هر سال توسط وزارت بهداشت اعلام میگردد که ضریبی از تعداد اندام و تعرفه فیزیوتراپی در کلینیک فیزیوتراپی می باشد . تعیین این مبلغ در نهایت بصورت توافق بین فیزیوتراپیست و بیمار تعیین می گردد . مبالغی که توسط شرکت های فیزیوتراپی در منزل معمولا اعلام میگردد معمولا متفاوت می باشد که  عمدتا به دلیل برداشت مبلغی از درمان بعنوان کمیسیون می باشد که خود عامل انگیزه کمتر فیزیوتراپیست برای ارائه خدمت با کیفیت کمتر و یا متناسب با مبلغ دریافتی میگردد ، به منظور حل این مشکل مجدد پیشنهاد ما درخواست فیزیوتراپی در منزل از کلینیک فیزیوتراپی می باشد.
چه زمانی می تواند ادامه جلسات فیزیوتراپی خود را در مطب کامل نماییم؟

زمانی میتوانید برای ادامه جلسات فیزیوتراپی به مطب مراجعه نمایید که شرایط بیمار از لحاظ کلی پایدار و stable  باشد و بیمار توانایی مراجعه با ویلچر یا با عصا به کلینیک فیزیوتراپی را داشته باشد ، حضور بیمار در محیط بیرون و مراجعه حضوری خود میتواند کاهنده حس ناتوانی در بیمار باشد و شرایط روحی و روانی بیمار را بهبود بخشد.

چگونه می توانم به مجموعه فیزیوتراپی شما اعتماد نمایم؟

با جستجو نام و مشخصات فیزیوتراپیست های فعال در کلینیک فیزیوتراپی پالادیوم شیراز می تواند اعتبار سنجی نمایید و همچنین با برقراری تماس با مجموعه ما اطلاعات کافی را دریافت نمایید.

 

تعرفه فیزیوتراپی در منزل 1402  به شرح زیر می باشد :
فیزیوتراپی یک اندام  643 هزار تومان
فیزیوتراپی دو اندام   762 هزار تومان
فیزیوتراپی بیش از دو اندام  979 هزار تومان

فیزیوتراپی پالادیوم شیراز اقدام به پذیرش بیماران فیزیوتراپی در منزل بصورت گسترده و درتمام نقاط شیراز می نماید و به شما این اطمینان را میدهد بهترین خدمت فیزیوتراپی در منزل شیراز به شما ارائه خواهد گردید.
برای رزرو نوبت می توانید از طریق شماره و لینک های زیر  در خواست خود را ثبت نمایید
شما لایق بهترین ها هستید.   09172586561

 

📌تعرفه فیزیوتراپی در منزل 1403📌

یک ناحیه ۸۷۸۲۹۵ تومان
دو ناحیه ۱۰۴۳۰۷۵ تومان
سه ناحیه ۱۲۰۷۸۵۵ تومان
چهار ناحیه ۱۳۷۲۶۳۵ تومان

این ارقام برای کلانشهر ها محاسبه شده است و شامل کد ها ۹۰۱۶۴۵ (فیزیوتراپی روتین)، ۹۰۱۶۶۲ (تمرین درمانی) و ۹۰۱۹۹۵ (حق القدم) می باشد .

در شهرهای محروم الف و ب وزرات بهداشت مبلغ ۳۱۹۸۳۷ تومان و در سایر شهرها مبلغ ۱۹۱۹۰۲ تومان از مبالغ بالا کسر میگردد.

همچنین در صورت ارائه سایر خدمات مانند برنامه ریزی درمان، فیزیوتراپی ریه، اندام، ماساژ، درمان دستی، نیدل، تیپ، مدالیتی های الکتروتراپی و … تعرفه کدهای مربوطه به مبالغ بالا اضافه میگردد.
بدیهی است این هزینه برای یک کار با کیفیت و توسط فیزیوتراپیست ماهر تعیین گردیده است.

 

#فیزیوتراپی-در-منزل-شیراز

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *