سوپر لیزر فیزیوتراپی در شیراز

سوپر لیزر

یکی از دستگاه هایی که گاها برخی پزشکان اصرار به انجام آن برای بیماران دارند دستگاه سوپر لیزر است. سوپر لیزر به نوعی لیزر پرتوان محسوب می شود و بعضی کلینیک های فیزیوتراپی به این دستگاه مجهز می باشند، از سوپر لیزر در فیزیوتراپی پالادیوم شیراز به عنوان بهترین فیزیوتراپی دارنده لیزر پر توان در شیراز جهت درمان درد های مختلف و مشکلات متنوعی استفاده می شود .

از سوپر لیزر جهت دردهای اسکلتی، عصبی و عضلانی مانند التهاب های تاندونی، درگیری عضلانی، دیسک کمر و گردن، دردهای زانو و شانه و بسیاری از مشکلات دیگر استفاده می شود.

لیزر پرتوان با نفوذ و رسیدن به بافت هدف زمینه بهبود وترمیم بافت های درگیر را فراهم می کند. این لیزر اثرات ترمیمی نیز به دنبال دارد و به ترمیم بافت های آسیب دیده ناشی از آسیب های ورزشی می تواند موثر باشد. اگر شما هم مانند بسیاری از بیماران به دنبال بهترین کلینیک فیزیوتراپی در شیراز که دارای لیزر پر توان باشد هستید می توانید با شماره گیری شماره 09172586561 ضمن آشنایی بیشتر با کلینیک فیزیوتراپی پالادیوم جهت دریافت نوبت تماس حالصل نمایید.

فیزیوتراپی با لیزر پرتوان (HIL)

فناوری لیزر پرتوان بر اساس اصول شناخته شده لیزر درمانی کم توان قرار دارد. برخلاف لیزر درمانی کم توان، انرژی و قدرت زیاد لیزر پرتوان و انتخاب طول موج مناسب باعث شده که این نوع لیزر توانایی نفوذ به درون بافت‌های بدن را پیدا کند.

از طریق فرآیند طبیعی انتقال انرژی به طرز قابل توجهی باعث تسریع فرایند بهبود و ترمیم بافت شود. انرژی حاصل از لیزر پرتوان می‌‌تواند به صورت موثر به کنترل درد مزمن کمر بپردازد.

تاثیر به سزایی در درمان آسیب دیدگی‌های حاصل از ورزش از قبیل آسیب عضلانی یا بد شکلی مفصل و درد قسمت پایین کمر ناشی از فتق دیسک کمر یا اختلالات ستون فقرات ناحیه گردن که باعث درد گردن می‌شود، دارد. لیزر پرتوان می‌‌تواند به سرعت باعث تسکین درد شود و یک راه حل عالی برای درمان فتق دیسک محسوب می‌شود.

حتی در موارد حاد در مقایسه با روش‌های درمان مراقبتی یک روش ارزان قیمت محسوب می‌شود. تحقیقات نشان داده است که درمان با لیزر پرتوان اثر گذاری بالایی دارد و در زمان صرفه جویی می‌کند و یک روش مقرون به صرفه است

شماره تماس کلینیک فیزیوتراپی پالادیوم مجهز به دستگاه سوپر لیزر