بهترین فیزیوتراپی درمان دیسک کمر در شیراز

این روزها با گسترش زندگی شهر نشینی میزان ابتلا به دیسک کمر وگردن به شدت در حال افزایش است. درمان دیسک کمر و و دیسک گردن در مراحل اولیه باعث کنترل این مشکل می شود و از گسترش آن جلوگیری می کند . این روزها به صورت گسترده در فضای مجازی بسیاری از بیماران به دنبال بهترین فیزیوتراپی خوب در شیراز برای دیسک کمر و گردن هستند. معمولا این جستجوها با تبلیغات زردی می ررسد که به دنبال آموزش چند تمرین ساده برای همه بیماران دیسک هستند، اکثر این مطالب جز دروغ و با هدف جذب فالوور است.

به راستی هیچ نسخه یکسانی برای همه بیماران دیسک کمر و گردن وجود ندارد ، در یک کلینیک فیزیوتراپی افراد متخصص ابتدا اقدام به معاینه دقیق شما خواهند نمود و نسخه درمانی هر فرد صرفا برای خود آن شخص است و برای سایر افراد کاربردی ندارد و گاها انجام دادن آن می تواند باعث آسیب گردد.
بنابراین هیچ نسخه ثابتی برای درمان دیسک کمر و گردن وجود ندارد.
و بهترین کلینیک فیزیوتراپی جایی است که برنامه درمانی را براساس شرایط تجویز و پیگیری می نماید.
درکلینیک فیزیوتراپی پالادیوم متخصصین ما با معاینه دقیق مراجعه کنندگان و بررسی پرونده بیماران و در صورت نیاز mri  بیماران و در نظر گرفتن شغل و سن و جنسیت یک برنامه اختصاصی را بصورت individualize  به مراجعه کنندگان ارائه می نمایند.
ما مفتخریم بیش از 90 درصد بیماران با متد دکتر تاجیک و برنامه ریزی دقیق نتیجه لازم را از این کلینیک دریافت می نمایند.
پس اگر شما از درد رنج می برید و به دنبال یک مرکز تخصص درمان دیسک کمر و گردن در شیراز هستید ، کلینیک فیزیوتراپی پالادیوم شیراز به عنوان بهترین فیزیوتراپی خوب در شیراز  می توانید تماس حاصل نمایید و جهت رزرو نوبت اقدام نمایید.
شماره رزرو نوبت بهترین فیزیوتراپی خوب در شیراز

09172586561

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *