بهترین فیزیوتراپی خوب در شیراز برای بعد از عمل رباط صلیبی در شیراز

بهترین فیزیوتراپی شیراز نی نی سایت

عمل رباط صلیبی یکی از رایجترین عمل های زانو در جهان است و به کفته جراحان عمل رباط صلیبی تنها 30 درصد پرسه درمان بیماران است و عامل تعیین کننده برای تثبیت و موثر بودن عمل جراحی شروع به هنگام مراحل توانبخشی   زیر نظر متخصص فیزیوتراپی است.
یکی از علایم شایع پارگی رباط صلیبی خالی کردن زانو هنگام راه رفتن و بالا و پایین رفتن از پله است در واقع این رباط ثبات قدامی و خلفی را برای زانو ایجاد می کند.
شواهدی اخیرا در بعضی مقالات یافت شده که رباط صلیبی میتواند خود به خود ترمیم شود البته تعداد مقالات هنوز در این زمینه زیاد نیست و نمی توان با یقین در این زمینه صحبت کرد ، شاید در آینده با افزایش تعداد مقالات و نوشته شدن مقالات سیستماتیک بهتر بتوان در این زمینه اظهار نظر کرد.
ضرورت عمل رباط صلیبی به سبک زندگی و سن افراد و میزان فعال بودن فرد طی زندگی روزمره بستگی دارد.
بصورت کلی عمل رباط صلیبی یک عمل اورژانسی محسوب نمی شود اگرچه در دراز مدت در صورت عدم درمان مطالعات شواهدی بر تسریع ساییدگی زانو نشان داده اند .
در فیزیوتراپی زانو بعد از عمل رباط صلیبی اولویت بر برگشت دامنه حرکتی طبق برنامه استاندارد جهانی و تقویت همزمان عضلات و در نهایت تقویت حس عمقی مفاصل است.
در فیزیوتراپی پالادیوم شیراز بعنوان بهترین فیزیوتراپی خوب در  شیراز  همکاران ما سعی خواهدن کرد با لحاظ کردن استانداردهای جهانی درمان های شما در یک مسیر استاندارد طی گردد . در این مسیر ما و همکارانمان سعی خواهند کرد بهترین درمان را با پیشرفته ترین تجهیزات برای شما فراهم نمایند تا شما بتوانید از حس خوب بودن لذت ببرید.

جهت دریافت نوبت کافی است با شماره زیر تماس حاصل نمایید

09172586561

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *