بهترین درمان دیسک گردن از نظر بهترین فیزیوتراپی خوب در شیراز

متخصص فیزیوتراپی دیسک گردن

بهترین درمان دیسک گردن بسته به میزان و شدت  آسیب متفاوت است ،براساس  مقالات  در صورتیکه  چند علامت خاص مشاهده شود اولویت عمل جراحی است.
سوال اول چه زمانی باید یک دیسک عمل گردد؟

1 ) درد ناتوان کننده بیش از 3 ماه ادامه پیدا کند.
2) تحلیل شدید عضلات همراه با ناتوانی فرد در حفظ تعادل.
3) از بین رفتن کنترل ادرار و مدفوع فرد.

سوال دوم:
چه زمانی باید فیزیوتراپی را شروع کرد؟
بزرگترین مزیت فیزیوتراپی عدم وجود محدودیت در زمان شروع است ، اگر درد شما شدید باشد فیزیوتراپی به کاهش درد و التهاب کمک می کند . اگر درد مزمن و با محدودیت مواجه باشیم فیزیوتراپی به بهبود دامنه حرکت و کاهش درد کمک خواهد کرد و اگر تنها محدودیت حرکت عامل درد باشد فیزیوتراپی با برطرف کردن محدودیت می تواند به کاهش علایم دیسک کمک کند ، اگر در بعضی بیماران دیسک ناشی از بد بودن و انحرافات بیش از حد ستون فقرات باشد فیزیوتراپیست در این حالت با اصلاح پوسچر و تمرینات اصلاحی که تنها فیزیوتراپیست شایستگی تجویز آن را دارد به بهبود و کاهش علایم دیسک کمک خواهد کرد.

سوال سوم :
آیا کاردرمانی در درمان دیسک نقش دارد؟
مشکلات مرتبط با دیسک هیچ ارتباطی با رشته کادرمانی ندارد و همچنین و ابزار لازم برای درمان بیماران دیسک در اختیار این گروه قرار ندارد.
سوال چهارم:
بهترین فیزیوتراپی خوب دیسک کمر و یا گردن در شیراز کجاست؟

سوال پنجم :
با داشتن دیسک کمر چه مواردی باید حین فعالیت روزانه رعایت کنم ؟
با کاهش نسبی درد از استراحت مطلق دوری کنید. حتما با توصیه فیزیوتراپیست به تدریج پیاده روی و فعالیت سبک روزانه خود را آغاز کنید . به تدریج انعطاف ستون فقرات خود را بالا ببرید . بدن خود را زیاد خشک نگیرید .

آیا آب درمانی به دیسک کمر کمک می کند ؟

1)از پیاده روی در آب دریا اگر مواج باشد اکیدا خودداری کنید

2)راه رفتن در آب درصورتی که عمق آب تا ناحیه قفسه سینه بیمار باشد و آب حرکت نداشته باشد موثر می باشد

3) آب درمانی و ورزش در آب به هیچ عنوان نباید  طولانی انجام گردد، خستگی در اثر ورزش بیش از حد در آب بسیار آسیب زننده است.

چطور می توانم برای دریافت نوبت از بهترین فیزیوتراپی خوب در شیراز اقدام کنم؟
جهت دریافت نوبت و درمان تخصصی می توانید با شماره گیری شماره زیر در اسرع وقت به همکاران ما دسترسی داشته باشید.